تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

برتری شغلی در ایران

  به نظر من اکثر مردم ایران به دنبال تاپ بودن و اوّل بودن نیستند. کافی است در همین مکالمه های ساده ای که در اتوبوس ، تاکسی و سایر مکان های عمومی ببینی. همه می گویند که ما در آسمان یک ستاره هم نداریم و ازین قبیل حرف ها .

  در نتیجه نگرش عامه ی مردم به موضوعات از دید متوسط رو به پایین است.

  شاید به همین دلیل است که عده ی کمی جذب رشته های علوم اسنانی می شوند : بیشتر رشته های علوم انسانی در سطح متوسط چندان منافعی برای فرد ندارند.

  امّا ما مهندس برق بی کار نداریم (یا اگر داشته باشیم کم داریم) ولی فارق التحصیل علوم انسانی بی کار خیلی زیاده.

  در نتیجه ، اکثر افراد جامعه ، اعم از نخبه ، متوسط و ضعیف جذب رشته های مهندسی می شوند و ما امثال آقای شیوا را به ندرت مشاهده می کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
میر حمزه طاهری(نوپا) پنج‌شنبه 8 دی 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام
خیلی درکت میکنم
جوانم من جوانی ریشه ام باد
هزاران آرزو ها بیشه ام باد
وگر دارم غمی بر دل نیارم
تلاش و سوی حرفه پیشه ام باد
***
موفق باشی و ان شاالله به من سر بزن

امیررضا جمعه 9 دی 1384 ساعت 12:07 ق.ظ

خوب آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد