تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

تعطیلی بسه

سلام


ببخشید که چند وقته مطلب نمی نویسم. به خاطر امتحانات و کارهای دیگه سرم خیلی شلوغه.


شاید بعدا یه مطلب راجع به روزمره گی یا همون غرق شدن در کارهای روزمره نوشتم. یه سری درکات داره یه سری درجات. امّا به هر صورت فعلا که زیاد ازش خوشم نمی یاد. آدم های فرهیخته ی زیادی هم وجود دارند که از این موضوع دائم می نالند.


فعلا تا بعد...

نظرات 3 + ارسال نظر
اطهر سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com


کـاش در دهکـده عشق فـراوانـی بـود توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش به حرمت دلهای مسافر هر شب روی شفافترین خاطره بارانی بـود
کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود


Pouyan سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام :) ایمیل من رسید؟

سلام
بله میلتون رسید. ازتون خیلی ممنون هستم. الان که قسمت هایی از گیدنز رو مطالعه کردم به کلی شک و سوال خوردم. وقتتون باز هست که اون هارو براتون میل کنم و جوابمو بدین ؟ اگر هست یا نیست لطفا کامنت برام بزارین. امیدوارم آدمایی مثل شما زیاد بشن.

فائزه سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 11:28 ب.ظ http://faratarazbodan.blogfa.com

سلام.حق با شماست ولی وقت امتحاناته و... ولی سعیمو می کنم که در پست های بعد امتحانات جبران کنم!
وقتی از روزمرگی فرار می کنیم اونقدر بلا سرمون میاد که گاهی ادم فکر می کنه روزمره شدن امن تره! ولی شوق پرواز این اجازه رو به ادم نمیده. به خاطر ادم موندن مجبوریم از قفس فرار کنیم...

سلام
کلا راجع به چیزی که گفتید موافقم. بعدا که مطلبی راجع به این مورد نوشتم بیشتر با هم بحث می کنیم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد