تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

نسل جدید New Generation

سلام

 بازهم ببخشید که زیاد مطلب نمی نویسم. مطلب بعدی ام نظرم راجع به نوشته ی زیر خواهد بود :

http://javadkashi.blogspot.com/2006/01/blog-post_07.html

بروید بخوانید. آن را یک استاد جامعه شناسی نوشته. اگر بعضی کلماتش را نفهمیدید بیایید از خودم بپرسید(نثر ادبی نسبتا سنگینی دارد). اگر دوست دارید مطلب بعدی ام را کامل بفهمید آن را ابتدا کامل بخوانید.

                                   با آرزوی موفقیت و خوشخبتی برای همه انسان ها

نظرات 1 + ارسال نظر
علی امیرموید یکشنبه 25 دی 1384 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.aliamirmoayed.com

سینا جان سلام. خیلی خوشحالم که باز هم می بینمت هر چند در دنیای نت! جواب مطلبی را که در سایتم نوشته بودی همان جا دادم. این جا هم پست می کنم تا زحمتت نشود بروی آن جا:
سینای عزیز!
"من در معلمی بیش تر آموخته ام تا شاگردی. جامه معلمی –بهتر میدانی- به تن من زار میزد. بزرگوارانه لطف کن و این پرت و پلاهای اول[ و آخرش] (راجع به این بنده) را از ذهنت شیفت-دلیت کن!!! من نه معلم بودم نه استاد نه چیز دیگری. وظیفه داشتم دو ساعت سرتان را گرم کنم تا زنگ بخورد..."

این روزها سرم آن قدر شلوغ است که مرا از لذت مباحثه با تو باز می‏دارد اما در هر حال جواب خیلی از حرف‏هایت در این مطلب و در مطالب مرتبط از جمله سه گانه انتخابات وجود دارد! در بعضی جاها هم از حرف‏های من اشتباه نتیجه گیری کردی مثلا: از این جمله که" از افتخاراتم این است که هیچ وقت نه به خاتمی رای دادم نه به احمدی نژاد." نمی شود نتیجه گرفت: "پس لطفا با بیان این که شما نه به خاتمی رای داده اید و نه به احمدی نژاد، این دو فرد را با هم یکی نکنید."

لطف کردی و من را از نظراتت بهره‏مند کردی و بیش‏تر لطف می‏کنی اگر در آینده، باز هم از این کارها بکنی.

ارادتمند.
علی امیرموید.

پ.ن: راستی یک مشکلی در سیستم کامنت های سایت پیش آمده بود که رفع اش کردم. کامنت شما هم الان هست.

امیر موید عزیز
جواب من را هم می تونین در وبلاگتون بیابید. زحمتتان هم نمی شود تا این جا بیایی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد