تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

فی-لت-ر ش-کن به مناسبت روز جهانی فمینیست ها

  صادقانه باید بگم که این فیلتر رو از سایت جادی گرفتم و مطلب اصلی رو میتونید اون جا ببینیند.

  برای استفاده از این فی-ل-تر ش-کن باید ته هر آدرسی که می یاریدُ بعد از پسوندش (مثلا .com or .ws or .net or ...) این کد کوتاه رو بذارین :

nyud.net:8080.

 مثلا برای سایت رو-ز آنلاین باید بزنید :

 http://roozonline.com.nyud.net:8080.

 سایت رو-ز آنلاین سایت خوبی هستش. تحلیل های جالبی دارد و اخبار خوبی (که در بیشتر اوقات به دلیل استفاده ی ما از رسانه های داخلی از آن ها بی خبر می مانیم). در ضمن چون سرمایه گذار خارجی ندارد، اخبار و تحلیل هایش خیلی سمت و سو ندارند.

  امیدوارم از این ها خوب استفاده کنید !

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 06:05 ب.ظ

!!!

hosmir چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

ا‌ ٍ ؟ جدا ؟ پس لازم شد اینو بخونی :
http://pnvp.com/weblog/2006/01/25/%da%a9%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b3%da%86%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b2/

در ضمن تحلیل جالب به معنی تحلیل درست نیست. این که گفتم پشتوانه ی خارجی نداره هم بر اساس منابع خودم بود. حال شما منبع متفاوتی دارید تقصیر من نیست!نظر شخصی من هم این است که خیلی از تحلیل هاش سمت و سو ندارن. حالا اگر این نظر من غلط باشد، ناشی از بی تجربگی من است، اما این موضوع سبب نمی شود که نظرم را منتقل نکنم و با دیگران بحث نکنم. خیلی چیزها را در اظهار نظر و شنیدن نظرات دیگران یاد گرفته ام و در اظهار نظر هم هیچ ادعایی ندارم. حالا شما کلمات مرا قلمبه سلمبه می بینید و یا لحن مرا تند و مدعی به خودتان مربوط است. می توانید نوع نگاهتان را عوض کنید و فراتر از لحن به معانی فکر کنید. کما این که امیر رضا این کارو می کنه. البته قصد ندارم که لحن و اشتباهات خودم رو توجیه کنم.

hosmir چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

حتما تا حالا فهمیدی که خیلی ها با حرف زدنت مشکل دارند . شاید ندونی چرا. شاید اصلا تعجب کنی که چرا این جوریه. اما خوب حتما یه دلیلی داره. آدم عاقل خوب نیست خودشو عقل کل بدونه چه برسه به یکی که هنوز دندون عقلش هم حسابی در نیومده . آدم مغرور خود بزرگ توی دیگران حس زننده ای ایجاد میکنه یا به خنده میندازدشون. همین مطلبت کلی خنده دار بود. تحلیل جالب ؟؟!!! سرمایه گذار خارجی نداره !!؟؟ بدون سمت و سو !! تازه این از اون حرفاییت بود که زننده نبود. اونا رو که دیگه ... اگه میشد شخصی برات پیغام گذاشت حتما اون کار رو می کردم ولی خوب نمی شه. اینو می تونی به محض این که خوندی پاکش کنی ولی از حافظه ات پاک نکن این حرفا رو.

از توصیه ی دوستانه ی شما ممنون.
اما یه چیزی رو باید اضافه کنم و اونم این هستش که من خودم رو عقل کل نمی دونم. شاید از حرف زدنم در دیگران چنین تصوری ایجاد بشه. خوب رو این موضوع باید کار کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

اقا اجازه این روش گفتی درشت کار کرد الان تو هم ببین درشته نکنه از نابغه ها هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد