تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

چند عکس از حلی کاپ-----> هدیه بصری به مناسبت سال نو به همه

خوب این عکس ها ثبت شده اند و کپی رایت دارند. پس اونا رو کسی بدون اجازه ی من حق نداره جایی منتشر کنه. عکاس هم خودم هستم. دوربین هم Canon-s2is هستش. سال خوبی داشته باشین و موفق باشین !

 در ضمن به مناسبت سال نو کل مطالب منتشر شده ی وبلاگ رو از تاسیس(۵ بهمن) تا الان، یکبار دیگه گذاشتم، لذت ببرید! شاید بعدا گذاشتم همین جوری بمونه.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

Yes! Good but some technical mistakes! Play more with Whit Balnce and refine your eye!

شیدا چهارشنبه 9 فروردین 1385 ساعت 11:18 ق.ظ http://sara8000.persianblog.com

سلام. عکس های جالب بود. من به روزم. خوشحالم می کنید اگر سر بزنید.....

امیررضا یکشنبه 13 فروردین 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

چی شد که اینا رو انتخاب کردی؟

نوشین سه‌شنبه 15 فروردین 1385 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.nooshita20.blogfa.com

سلام...ممنون ازکامنت زیباتون...وبلاگ جالبی دارین...موفق باشید...

علی امیرمؤید جمعه 18 فروردین 1385 ساعت 04:41 ق.ظ

سینا جان؛ به روایت صفحه استیت این جا آمدم. سال نوی شما مبارک. روزهای خوبی را پشت سر می گذاری. روزهای دانش آموزی علامه حلی. قدرش را بدان. و در عین حال می خواستم تاکید کنم کامنت بالایی به اسم امیر و به آدرس سایتم را من نگذاشتم. لطفا پاک اش کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد