تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

به کلی تعطیل شد

 برای مدتی می خواهم از وبلاگ نویسی و دنیای مجازی بپرهیزم.

 اگر دوباره شروع کنم، با وبلاگی نو شروع می کنم، چون این وبلاگ از اصل و اساس آن طور که می خواستم نشد و مسیرش چند بار تغییر کرد و حتی در موضوع بندی هم به نتیجه ای قطعی نرسیدم. اگر دوباره شروع کنم، با اصل و اساس و پایه ای نو شروع خواهم کرد و یا شروع نمی کنم.  

  نصف لینک های دائمی و غیر دائمی را پاک کردم، چون نمی دانم در آینده خواهند بود یا نه(که خواننده آینده آن ها را ببیند). دوست دارم رسوب های این وبلاگ باشند تا بعدها آن ها را بازخوانی کنم و اشکالاتم را بفهمم. 

  در ضمن اگر نظری به مطالب قبلی بدید، متاسفانه چون دیگه سر نمی زنم مجبورم کامنت ها را با تایید بذارم(ممکنه یک مشت بی شعور مثل دفعه قبل بیان حرف مستهجن بزنن).

 اگر مطلبی رو خواستید به اطلاع من برسونید به ایمیل من نامه بفرستید :

some_boy12@yahoo.com

 می دونم که این وبلاگ خیلی اشکال داشت. اما بازهم خوشحال خواهم شد نظراتتون رو بدونم.

  به امید دیدار.