تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

شروع دوباره!

راستش تصمیم داشتم از یه وبلاگ دیگه از صفر شروع کنم. ولی رفتم به وبلاگ یکی از دوستان مجازی که همزاد پنداری خاصی بین من و او برای من وجود داره، تعداد بازدید کننده هاشو دیدم، بعد تعداد بازدید کننده های خودم رو دیدم. با این که معتقدم که او از من با محتوا تر می نویسد، اما بازدید کننده های من حدود صد نفر بیشتر بود، با لین که تقریبا همزمان شروع کردیم به وبلاگ نویسی در نتیجه تصمیم گرفتم این فرصت رو که با وجود بازدید کننده ها و آشنایی با وبلاگم ایجاد شده رو از دست ندم و ادامه بدم. پس فعلا تا اطلاع ثانوی این مکان باز است!
اما به جای دست نوشته های یک تشنه، عنوان جدید رو گذاشتم: انبار تفکرات.
نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

سینا جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

این آدینه بوک هم پدر همه را در اوروده! همیشه اولین کامنت رو میذاره!

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد