تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

نذر

آخر مجموعه ی مسافری از هند مزخرفترین نمایی که می شد از نذر کردن دید را ارائه داد.
امروز کارنامه ام را گرفتم. قبل از گرفتن کارنامه با آن که می دانستم نتایج روی کاغذ مشخص شده اند و من صرفا آن ها را خواهم دید، دعا کردم که کارنامه ی خوبی ببینم و چیزهایی را نیز نذر کردم(مثلا با چند تا از دوستام کمتر کلنگی برخورد کنم، هوای بعضی ها رو داشته باشم و دلشون رو شاد کنم، از وقتم بهتر استفاده کنم و ...). چون احتمال داشت چند تا از نمره ها اون طوری که انتظار داشتم نباشن، فکر می کردم بعد از گرفتن نمره ها اگر همه آن طور که می خواهم باشند، از ته وجود خوشحال خواهم شد، ولی برایم عجیب است که این طور نشدم! یعنی آن طور که انتظار داشتم خوشحال نشدم!
حال امیدوارم نذر هایی که با خودم و خدای خودم کرده ام را فراموش نکنم!
دارم به آلبوم علی گویم علی جویم امیر حیاتی گوش می دهم. CDشو امروز از انقلاب بعد از کلی گشت گیر اورودم. چند وقتی است که به تنبور علاقه مند شده ام. امیدوارم جو گیری نباشد و اگر جو گیری است زود تمام شود. موسیقی شیدایی آن اثر خاصی دارد(من این طور احساس می کنم).
این آیین یارستان هم برای خود نظام هایی دارد ها!
پ.ن: بنده قضاوتی راجع به این آیین یا هیچ آیین دیگری ندارم، پس اگر از تریپ درویش ها خوشتون نمیاد فش برا من نذارین! اگر با تصوف و عرفان مورد ادعای صوفی ها و دراویش مشکل دارید کاسه کوزشو تو سر من خالی نکنین! من هیچ کاره بیدم! هیچ چی هم نمی دونم!
نظرات 4 + ارسال نظر
نوپا یکشنبه 4 تیر 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
ممنون می شوم از نظزات شما در باره شعر هایم بدانم
به امید دیدار

poorya دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://tanboor.blogsky.com

?????????? nemifahmam chi migi age doost dary mitoonim ba ham bahs konim . 09122502145

poorya دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://tanboor.blogsky.com

rasty man niazi be komak nadaram che oon moghe ke dastan va filmnameh mineveshtam che alan ke karam moosighie maghami va tadrise moosighie

زیبا پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://faded.blogfa.com

من هم تا چند وقت پیش از درویشا خوشم میمومد اما وقتی حسابی حالم را گرفتند من هم .......البته این که گفتم ............هیچی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد