تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

مساله ای به نام جنبه ی لینک دادن

 عنوان بهتری پیدا نکردم! هر چند تو موضوعی که می خوام توصیفش کنم کلمه ی جنبه لغت خیلی خوبی نیست ولی لغت بهتری پیدا نکردم،‌حالا شاید بشه با لغت شعور عوضش کرد! توضیح که بدم می فهمید.

 تا حالا شده به دوستی لینک بدین، با این که اون دوستتون مطالبش خیلی بهتر از شما نیست به شما لینک نده؟ خوب برای من اتفاق افتاده. البته باید در نظر گرفت که نباید از کسی توقعی داشته باشی‌! خب هر کس وابسته به سبک و نوع نوشته های وبلاگش و علاقش به یه عده ای لینک میده به یه عده ای نمیده! مثلا من تا به حال از نویسنده ی وبلاگ راز توقع نداشتم به من لینک بده!(هر چند بعد از مدتی خودم هم لینکش رو حذف کردم!) چون بدیهی هستش که نوشته های ما قابل مقایسه نیستن!

 من فکر می کنم توی شبکه هایی که وبلاگ ها به هم لینک میدن بهتره ارتباط دو طرفه باشه! هر چند با عنوان تبادل لینک به شدت مخالفم و ازین کار بدم میاد! اما من به شبکه های لینک لیست ها نمی تونم خیلی به دید یه گراف جهت دار نگاه کنم که توش به قول حاج مایلی(مایلی کهن سابق) اتوبان دوستی توش یه طرفس! (این جمله رو در حق پروین نثار کرده بود!). من لینک دادن رو هم شبیه نوعی دوستی می بینم. من تا این لحظه هر کی بهم لینک داده رو بهش لینک دادم چون این کار رو نه به خاطر جبران لطف او، بلکه بیشتر به خاطر دیدی که به وبلاگ نویسی دارم می کنم.

 خلاصه اگر به کسی لینک دادین و او با این که با شما زیاد فرقی نداشت ولی به شما لینک نداد به نظر من اون آدم جنبه ی لیک دادنش پایین تره! و می تونه به موضوع لینک دادن از دید گراف سو دار نگاه کنه! خوب من این جور آدم ها رو نمی تونم محکوم کنم ولی ازین کارشون خوشم نمیاد!

 پ.ن: امیدوارم نویسنده ی وبلاگ چرا کلام را به صدا گفتند با خوندن این متن فکر نکنه ازش می خوام بهم لینک بده! بده یا نده تا وقتی که با وبلاگش حال کنم لینک رو بهش میدم!

 پ.ن ۲: امیدوارم دوست مجازی بزرگوار و استاد عزیزم جادی با دیدن تغییرات موضوعی وبلاگ(اضافه شدن موضوع حقوق بشر!) به من لینک بده!

 پ.ن ۳: از چند وقت دیگه هم یکی از دوست هام میاد تو این وبلاگ می نویسه! ازون به بعد کارمون تیمی خواهد شد!

پ.ن ۴ (و امیدوارم آخرین پی نوشت باشد!): کسی نظری نسبت به نوع نثر نوشتاری من نداره؟ هر کی داشت ممنون خواهم شد بگه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
سونیا شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://etefag.blogfa.com

سلام
هی بد نیست.!عنوانش رو می گگم.
نظر منو که راجعه به لینک دادن می‌دونین.
به نظر من فرقی نمی‌کنه که موضوعا بهم بخوره یا نه.
اگه اینجوری فقط بخوایم پیش بریم اون موقع سرچ کردن مشکل می‌شه

اتابک یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.internazionale_milan.persianblog.com/

salam sina joon ! man alan daram az urumiye barat comment midam ! in kampiyuteram ham alefbaye farsi nadasht pas bebakhsh ke inglish ine visam. midooni nazare man raje be link dadan ba nazaret yekiye! felan khodahafez

امیررضا یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 12:39 ب.ظ

سطح نوشتن اصلا مطرح نیست.اصلا با چه معیاری می خوای همچین چیزیو تعیین کنی.یه نفر با یکی یا وبلاگش حال می کنه بهش لینک می ده! برعکسش هم اگه باشه نمی ده! جنبه ی لینک دادن هم خیلی چیز مسخره ایه! خوب کسی که به یکی لینک می ده یه جورایی داره به دیگران اون وبلاگو توصیه می کنه.اگه خودش دوسش نداشته باشه دروغ گفته.

سپیده دوشنبه 23 مرداد 1385 ساعت 06:12 ب.ظ http://princess-sepideh.persianblog.com

فقط انقدر بگم که اگه همه چی تو وبلاگت بنویسی لینکشو ور می دارم! آخه آدم باید ثبات عقیدتی داشته باشه! یعنی چی که یه دفعه یه چیزی بنویسی دفعه ی بعد یه چیز دیگه! (عکس اون! )
همین شبکه ی اینترنت بسه دیگه شبکه ی وبلاگ نمی خواد.. در ضمن اگه قرار بود همه ی وبلاگ های بی ربط به هم لینک بدن واقعا مسخره می شد. یکم بهش فکر کن...

ُسینا چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://teshne.blogsky.com

به امیر رضا:
تلفنی با هم صحبت کردیم و قانع شدی... پس دیگر اینجا توضیح نمی دهم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد