تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

سانس-ور چی های ابله

 داشتم در مورد جامعه پذیر شدن در چت سرچ می کردم که به سایتی خوردم که قسمتیش فیلت-ر بود، اون هم صرفا به دلیل داشتن چند کلمه ی نه چندان تابو به منظور علمی. جالبه که www رو که حذف می کنی میاد. می تونی امتحان کنی: اول این و بعدش هم این (لینک ها رو باز کن).

 پ.ن: این روزا دارم تلاش می کنم تحقیقی راجع به چت از بعد جامعه شناختی رو تو مدرسمون شروع کنم. هر کسی لینک یا کلمه ی کلیدی ای داره (که تو سرچ به درد بخوره) دریغ نکنه...

 مدرسه داره با کلی تلاش چهارمین دوره ی علوم انسانی رو هم تاسیس می کنه و تمام بچه های گروه بیشتر از هر کسی فعلا به من فش میدن که چرا نیومدی تو که از همه بیشتر روت انتظار می رفت. فعلا دو نفر هستن، نفر سوم هم به امید خدا به زودی بهشون اضافه می شه و تشکیل می شه وگرنه که اتفاق بدی میافته و احتمالا علوم انسانی برای بار دیگری منقرض می شه تو علامه حلی و احتمالا این قضیه به کل سمپاد هم می کشه. جرقه ای شروع نشده در نطفه خفه می شه...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 12:41 ب.ظ

children socialization in chat

دیدار پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://didar91hm.blogfa.com

سلام می بینم به قولتون عمل کردین و آخر هفته آمدید
خوب از نظر شما مرسی سعی کنید شما هم شرکت کنید

شیدا پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 08:19 ب.ظ http://sara8000.persianblog.com

سلام.

خیلی ممنون از حضورتان
مطلب جالبی بود. در این مورد یک مقاله ی طولانی داشتم که اگر بتوانم دوباره در کامپیوترم پیداش کنم حتما براتون میل می کنم.

منتظرتان هستم با یک پست کوتاه...

[ بدون نام ] جمعه 7 مهر 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

cute_kitten183

جینی - نگذار بروم - یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.jini.blogfa.com

سلام ...
بابا بی وفا دیگه پیش ما نمیای ؟ ما که اومدیم .. شما هم اگه قابل دونستید تشریف بیارد ... قول میدم خوشحال شم ...

موفق باشی ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

این وبلاگ شامل بعضی سوالات، وقایع روزانه، تجربه ها، بعضی مشغله های ذهنی و بعضی آموخته ها است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد