تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

کلید سوالات مرحله ی اول المپیاد کامپیوتر

 به اصرار بعضی، و این که معتقدم بالاخره دیگران هم باید از منابع اطلاعاتی ما سود جویند(فرصت های برابر...) کلید سوالات مرحله ی اول به نقل از نصیر کریمی(معلم و عضو کمیته ی المپیاد ریاضی، توی باشگاه کلید رو برای همه بعد از امتحان کپی می کنند) در این پست تقدیم می گردد...

 قبل از دیدن کلید به این نکات توجّه کنید:

 ۱- این کلید برای دفترچه ی سوالات کد ۱ است.

۲- در این کلید شخصا دو مورد شک دارم، با این حال اعتبار منبع نقل شونده(آقای کریمی) مانع از دادن نظر شخصی می شود.

۳- لطفا در صورتی که کلید به درد شما خورد،‌ لینک آن را در وبلاگ یا برای دوستانتان آفلاین بگذارید تا آن ها هم از آن بتوانند استفاده کنند.

۴- دادن یک تشکر خشک و خالی در صورتی که کلید به کارتان آمد بدک نیست!

۵- کف قبولی در مرحله ی اول امسال به نظر می رسد بین ۷ تا ۱۰ سوال باشد(به نقل از سروش حسینی و افشین نیکزاد، دو نفر از طراحان سوالات مرحله ی اول(که روی هم ۲۰ سوال از ۴۰ سوال را طرح کرده اند)).

۶- از من نپرسید که نمره ی خام من چند شده! بد شده یا خوب شده فعلا به خودم مربوطه!

۷- در مورد سوال ۱ امتحان، هیچ کدام از گزینه ها صحیح نبوده و سوال حذف می شود.

کلید:

 ۱) حذف شد - ۲)ه - ۳)ب - ۴)ه - ۵)ه - ۶)ج - ۷)ه - ۸)ب - ۹)ج - ۱۰)ب - ۱۱)الف - ۱۲)د - ۱۳)د - ۱۴)ج - ۱۵)د - ۱۶)د - ۱۷)ج - ۱۸)الف - ۱۹)د - ۲۰)د - ۲۱)الف - ۲۲)ج - ۲۳)ج - ۲۴) ج - ۲۵)ج - ۲۶)الف - ۲۷)ج - ۲۸)د -  ۲۹)ه - ۳۰) الف - ۳۱)ه - ۳۲)ج - ۳۳)ب - ۳۴)ب - ۳۵) الف - ۳۶) ب - ۳۸)ه - ۳۹)د - ۴۰)ب

نظرات 100 + ارسال نظر
بانوی ماه جمعه 4 اسفند 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام موفق باشی

سپیده شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 03:27 ب.ظ

کد من که یک نیست! حداقل سوالاش رو هم می ذاشتی! من می ترسم چک کنم!

سپیده شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

الآن تازه نظرای وبلاگمو خوندم! امسال حداقل یه نهنگ تو طراح ها بوده! ( شرط می بندم! ) کف هم محاله اون قدر باشه! بچه های ما ۲ برابر این زدن! ( البته چون ماییم ممکنه همه اش غلط باشه! ) سوال یک کدوم بود؟

paniz شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام ، من جواباتونو چک کردم چندتاییش رو مطمئنم اشتباه کردین:
سوال ۱۲ می شه گزینه ی ۱ (صفر)
سوال۳۳من با۲تا پیکان هم تونستم همه رو بکشم (گزینه الف)
سوال ۴۰ هم البته مطمئن نیستم اما فکر می کنم بشه پنجم (گزینه ه)
به جز اینها اگه میشه راه حل سوالای ۴،۷،۱۶،۱۷،۳۴ و ۳۵ رو هم بگین
ممنون
موفق باشید

یه فرد تلاشگر شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

سینا جان خیلی ممنون دمت...فقط باید برم سوالاشو از بر و بچ بگیرم...اگه اونم میزاشتی واقعا ممنون ...

در ضمن این چه حرکت (ببخشید) زشتو بیخودیه؟...که میگی نمره خودمو نپرسید.. مگه بچه ای...حالا خودتو نمیگی بگو بر و بچت.ن بینه چند تا چند زدن؟...

سینا شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

به پانیز:
خیالت راحت... داری اشتباه می کنی. اگر خواستی راه حل ها رو برای اون چند تا بهت می گم. کلید موجود صد در صد درسته.

سپیده شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

جواب من چی؟!

سپیده شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

من می خوام جواب هامو چک کنم... همه این کارو کردن.. خود سوالا رو نداری؟! کل صورتشم اگه نمی نویسی در حدی که بفهمیم کدومه بنویس که بشه چک کرد!

یه فرد تلاشگر شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

هی ببین سوالای 1 گیر اوردم...2 تاش 100 %% غلطه ها...

یکی 21 که منم خودم زدم گزینه 1 یعنی به 1 طریق...ولی 2 تا میشه...وسطی. خالی میکنیم بعد تابلوه به 2 طریق میشه...منم خودم یه لحظه خر شدم فک کردم این 2 حالت جفتش یکیه...

یکی33 که منم با 2 تا میکشم برات... با 2 تاش کاریش میکنم که یه راس باشه که همه بقیه به اون مسیر جهت دار داشته باشن...

fatemeh شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 06:17 ب.ظ

nemsihe ba kode 2 ham bezarid ya hade aghal saalaroo benevbisin

سینا شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 06:56 ب.ظ

به یه فرد تلاشگر:
دقیقا نمی دونم استدلالت چیه ولی اگر خاستی میل بزن که شمارمو بدم تا تلفنی دقیق روی استدلالت با هم بحث کنیم. به هر صورت در هر دوی اون موارد من توی ذهنم اثبات هایی دارم که نمی شه...

سپیده شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 10:05 ب.ظ

مال من کد ۳ است! تو مدرسه به من تعارف هم می کردن نمی گرفتم! آخه اون جا این خطر بود که بخوان ببینن چجوری زدم!

یه فرد تلاشگر شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 10:55 ب.ظ

او کی ...منم کد 3 بودم ..تبدیل شدشو میزنم... :
1)ب 2)حذف 3)ه 4)ه
5)ه 6)ه 7)ج 8)ج
9)ب 10)ب 11)د 12)ج
13)د 14)الف 15)د 16)ج
17)د 18)الف 19)د 20)ج
21)د 22)ج 23)ج 24)ج
25)ج 26)ج 27)الف 28)ه
29)الف 30)د 31)ب 32)ه
33)ج 34)ب 35)د 36)الف
37)ه 38)ب 39)تو این کلید(که تو وبلاگ زده و کد 1هست) نزده دقت کنین 37 او نداره که میشه همین39 تو کد 3
40)ب

در ضمن یازم میگم به نظر من 18 به جای الف میشه ب...31 ام به جای ب میشه الف...

(خط بالا درباره کد 3 بود)

یه فرد تلاشگر یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 06:50 ق.ظ

دستت درد نکنه... :پی میری این ور اون ور میگی ملت میان تو وبلاگت نظر چرت میدن که این غلطه...
خوب به قول خودت ما که این نصیر کریمیو نمیشناسیم ...ما فقط یه افشین خله ی خودمونو میشناسیم :پی...
آهان راستی من اگه این کلید کاملا درست باشه دقیقا میشم 22...یه ساعت اولو نمیدونم چرا ولی هی استرس داشتم اعصابم خرد بود البته نمیخوام توجیه کنم چون بهترین بازده ام هم تو همون یه ساعت بود یعنی کمترین غلط..

یه فرد تلاشگر یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 06:51 ق.ظ

ببخشید دوباره زر میزنم...
این سوال 37 اش کجاست؟...ندادن؟؟؟..یه نگاه دیگه بکن اگه هست بی زحمت بز اونو... ممنون...

سپیده یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 04:03 ب.ظ

چند تا تفاوت توی این ۲ تا کلید متفاوتی که دست منه با کلید اینجا هست!!! ( نه به دیروز که یه کلید هم نداشتم نه به حالا!! )
۹) الف / ب
۱۸) ب / الف
۲۰ ) الف / ج
۳۱ ) الف
۳۲) د / ه
۳۹ ) ه

سپیده یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 04:03 ب.ظ

مال کد ۳ بود ها!

سپیده یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 04:06 ب.ظ

یه چیز دیگه: مال من همه ی درست و غلط هاش با هم رفتن! ( می تونید صفر حسابش کنید!! )

سپیده یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

سوال ۱ کد ۳ چرا میشه ب؟ اگه b و c و d گوشت فاسد به مردم بدن میشه ۳ تا!

paniz یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

سوال ۲۱ و ۳۳ تون هر دوتاش غلطن.(وقتی می گه حد اقل و حد اکثر بدونین اونایی که کمتر و بیشتر در اوردن درست ترن نه شما که در نیاوردین!)
بقیه رو هم من اشتباه می کردم اما اگه می شه جوابای تشریحیشون رو هم بگین.

سینا یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

من که حقیقتش حالو حوصله ی دادن جواب تشریحی ندارم... فکر نمی کنم هیچ کسی هم داشته باشه. فقط می گم که این کلید با اون دو تا طراح سوال هم چک شده، یعنی مگه اینکه اون ها که سوالو طرح کردن هم نادون باشن یا اشتباه کنن...

سپیده یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

۵

تو یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 07:32 ب.ظ

تو که کف کامپیوترو پرسیدی حالا می توانی کف ریلضی از یکی از مدرسان باشگاه بپرسی؟؟؟

۳۰۱۳۰ یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

این سوال ماهیه میشه گزینه ه چون سیاه می تواند طوری بازی کند که سفید با 7 حرکت اونو ببرد.هرکی هم قبول نداره بیاد بازی کنیم.اون بشه سفید منم سیاه مهره ها رو هم که از چپ به راست س۱ و س۲ و س۳ وس۴ و م ۱ و م۲ و م۳ و م۴ برای سفیدو سیاه می نامیم.

تو یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

اون سوال ۳۹ میشه ب و سوال ۳۸ میشه ج و سوال ۳۳ میشه الف و سوال ۳۰ میشه د)شخصا شمردم( و سوال ۲۹ میشه ج سوال ۱۸ میشه ج(اینو شک دارم) اگه برای هر کدام راه حل خواستی بگو برایت بنویسم.چون ۳-۴ نفری اینارو اثبات کردیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 08:40 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 08:41 ب.ظ

سین جان نمی توانی کف ریاضی رو هم از یکی از مدرسین بپرسی؟؟لطفا!!

با اصلاح یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 08:42 ب.ظ

سینا جان نمی توانی کف ریاضی رو هم از یکی از مدرسین بپرسی؟؟لطفا!!

paniz دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

پس وقتی جوابهای اصلی اومد ببینین کی اشتباه می کرده شما و طراحای سوال یا این همه ملتی که گزینه ی دیگرو می گن.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

یکی دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 05:32 ب.ظ

کوشا،شش ضلعیه همون یک می شه،به نظر من جفتش یکیه.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 06:00 ب.ظ

یه فرد تلاشگر دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 06:02 ب.ظ

وااااااااااییی... :))

نفهمیدم کی بود ولی انگار یکی داشت میگفت : " سیاه میتونه طوری بازی کنه که سفید اونو ببره "

آخه شاسگول...کی میاد عمدا طوری بازی کنه که طرف مقابلش ببره ها؟؟....مثلا تو خود سوال هم گفته ها...گفته هر کی بهترین بازی خودشو میکنه....اخه اگه این جوری باشه که همه چی ممکنه ...باخت هر کدوم...برد هر کدوم ...خر تو خر میشه..

:))....واقعا که اون وقت تا حالا از این همه شازززی تو کفم به خدااا

سینا ۲ دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

سینا جان نمی شه کف ریاضی و کامپیوترو بگی چندند؟

یه فرد تلاشگر دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

سیناا... این سینا که تو شاززز هست(یعنی الان نظر داده) خودتی ؟....

یه فرد تلاشگر دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

هی ببین من الان یه چیزیو یه جا دیدم...خیلی غاتیا...خوبه من تو اون کلیده گفتم که : "با وجود این که به نظرم غلطه ولی بازم این عینا همون کلیدیه که تو زدی..."...حالا نظر شخصی خودمو پیاده میکنم ؟...بابا بالاخره ما ام یه چیزایی از کپی رایت حالیمونه دست تو کلید تو نمیبریم...

در ضمن وقتی یکی از ته دل داره ابراز نا امیدی میکنه...خوب به فرضم که من تو کلید تو 2 جا دست برده باشم ..خیلی فرق میکنه ؟

یه فرد تلاشگر دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 09:14 ب.ظ

هی ببین من الان یه چیزیو یه جا دیدم...خیلی غاتیا...خوبه من تو اون کلیده گفتم که : "با وجود این که به نظرم غلطه ولی بازم این عینا همون کلیدیه که تو زدی..."...حالا نظر شخصی خودمو پیاده میکنم ؟...بابا بالاخره ما ام یه چیزایی از کپی رایت حالیمونه دست تو کلید تو نمیبریم...

در ضمن وقتی یکی از ته دل داره ابراز نا امیدی میکنه...خوب به فرضم که من تو کلید تو 2 جا دست برده باشم ..خیلی فرق میکنه ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

سینا سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 04:15 ب.ظ

به فرد تلاشگر:
اولا که سینا 2 من نیستم(واضح به نظر می رسه). دوما کپی رایت تو فضای نت به اون اندازه که جنابعالی فکر می کنید معمولا اهمیت نداره. سوما شما از کجایی؟ اصفهان یه موقع نیستی ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

یه فرد تلاشگر سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

سینا جان....
اونو که مطمنم سینا 2 نبود...کپی رایتم برا مزه گفتم...
اصفهانی ام هستم چطور ؟؟؟

راستی سعید صدیقین و فرتاش فقری از دوره الان باشگاه زنگ زدن و کلید قطعی کمیته رو به من گفتن...البته با اون من نمرم اومد پایین تر(18.5) ولی در چند مورد با این کلید شما فرق داشت...اما با همه این حرفا احتمال این که کلیدو به من اشتباه انتقال داده باشن هست...چون یه یار چک کردم شدم 16...بش گفتم یه 4-5 تا سوالو دوباره برام ببینه...وقتی دید اون چیزی که گفت با اون چیز اولش فرق داشت و شدم 18.5 ...آی حالا دیگه کجاهاش اشتبا بوده باشه و ما بالا پایین بشیم...

سپیده چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

هر دو!

اتابک چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.internazionale_milan.persianblog.com/

نظر خاصی رتجع به این مطنت ندارم ! چون امپیاد کامپیوتر ندادم.
سینا جون من به روزم اگه گذرت افتاد بیا.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 06:44 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

میشه اون تفاوتها رو بگی چه بودند؟

شیدا پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://sara8000.persianblog.com

سلام. من به روزم...

او پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

شما نمی دانید که کف کامپیوتر امسال چنده؟

او پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

کف کامپیوتر امسال چند استه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند 1385 ساعت 08:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد