تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

از زندگی عقب نمان...

 گاهی وقایع سریع در جریانند و باید مواظب باشی تا از زمان عقب نیافتی، وگرنه انگار آن زمان را برای همیشه از دست می دهی.

 گاهی باید بد جوری از لحظاتت لذت ببری، چون دیگه به دست نمی آیند...

نظرات 4 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
اول باید توضیح بدهم که نبودن نظرتات برای این بود که دل تنگی های آدمی که زمزمه می شود جایش اینجا نیست. توی شلوغی گم می شود. نظراتت جای دیگری ثبت شد.
بگذارید به حساب بی ظرفیتی من..

بله همین ثانیه ها که زیر آفتاب نشسته اند.. بله

سپیده پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://princess-sepideh.persianblog.com

واقعا!!! گفته بودم میرم یه کاری کنم. رفتم. اون جا دیگه دلم نمی خواست وقتم رو صرف کاری کنم که به درد آینده ام بخوره. حال خیلی مهم تره.. . حالا لذت بردن بهتر بود یا انجام کاری که می خواستم بکنم نمی دونم!

رها پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 10:52 ب.ظ

چه مخالفتی..لطف شماست

دکتر شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://dukedoon.mihanblog.com

وبلاگت باحاله!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد