تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

Frustration

    بهترین ترجمه ای که می تونم برای این لغت ارائه بدم- حال به خوردن- هستش. فکر می کنم برای جور شدن بحث قبلی باید این رو هم مطرح می کردم. خیلی مهمه که آدم از چیزهای مسخره حالش به هم نخوره و راحت به خودش اجازه ی بدرفتاری با دیگران رو نده. البته به من باشه که حتی دوست دارم رفتار معمولی هم با کسی نداشته باشم: چه برسه به رفتار خشک یا رفتار خشن و جدی و چیزی که بتونی کسی رو از من ناراحت کنه یا حتی احساس خوبش رو از بین ببره.

  موضوع همین جوری بعدی (خسته شدم از پی نوشت کردن های بعضی حقایق) اینه که همین الان به یک نفر گفتم که دیشب خوابش رو دیدم و براش توضیح دادم که این یعنی چقدر بهش فکر می کنم که حتی به ناخودآگاهم هم نفوذ کرده. به عبارتی تابلوتر‌: دوستش دارم حالا به هر عنوان که خودم می دونم چی حسابش کنم.

  نه این جا جمله ی پایانی خاصی وجود نداره. که این درس را پایان نباشد چه ذکری در غمم باران بباشد؟

نظرات 2 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید و می خواهید بازدید شما از مرز ۱۰۰۰ بازدید در روز تجاوز کند . حتما" به وبلاگ من سربزنید .
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
4- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی
۵- طبقه بندی لینک ها از روی تعداد بازدید

شیدا دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://sara8000.persianblog.ir

چقدر احساسات و افکار منفی... خشم...نفرت...
.
با خودم قرار داشتم که خیلی زودتر از این ها برگردم اما چون دوشنبه ی دیگه تولدم هست گفتم اون روز بیام که خیلی باحال تر بشه!
.
فکر نمی کردم انقدر عصبانی و پرخاشگر بشی که به طرز تابلویی مثلا یکی رو که دوستش داری به رخ من بکشی!!
.
دوست نداشتم برگشتنم با این حرف ها همراه باشه. کلی حرف ها و جمله های خوب خوب آماده کرده بودم واسه او روز. اما...
اما تو نگذاشتی...
نتوانستم ناراحتی و عصبانیتت رو ( و آن هم این همه زیاد! ) تحمل کنم. گفتم شاید آمدن من کمی از ناراحتی ات رو کم کند...
یا شاید یک ذره باعث آرامشت بشود...
نمی دونم شده؟!
.
نه چیزی عوض شده نه قرار بوده که عوض بشه اما چون من یک مدتی خیلی قاطی بودم به خاطر این که یک وقت با حرف ناخواسته ای ناراحتت نکنم ترجیح دادم نباشم...! و هر وقت حالم خوب شد برگردم.
و حالا هم خوب خوبم. و بر عکس تو با یک دنیا احساسات خوب و مثبت...:)
به هر حال
آمده بودم بگم
سلام علیک آقای عصبانی! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد