تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

تولّد تو:)

الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست
اعداد
پیش از تولّد تو به صف ایستادند
تا راز زاد روز تو را بدانند
دست های من
برای جستجوی تو پیدا شدند
دهانم
کشفِ دهانِ توست.

ای کاشفِ آتش
در آسمان دلم توده برفی ست
که به خنده های تو دل بسته است.

- شمس لنگرودی

 به مناسبت تولد شعر رمانتیک می شه به کسی تقدیم کرد؟ شعر که از خودت نیست- رمانتیک هم که دراوردی خدا رحمتت کنه. 

 از اطراف افرادی تهدید شدم که امسال تولدم رو که ۱۶ روز دیگه هستش بهم تبریک نگن- ولی این دلیل نمی شه که تولد دیگران رو بهشون تبریک نگم. زیاد تو کار تولد این بند و بساط نبوده ام ولی خب.

 بابت همیشه منو در تجربه ی وبلاگ نویسی مرحوم کردی که راهت ازین ورها گم می شه‌... خودت می دونی که پول ندارم کادو بخرم :) به همین دلیل بهترین آرزوهام رو برات آرزو می کنم.

 پ.ن: راستی- تولدت مبارک. هرچند سالی زنده هستی از هر سالش یه چیز خفن بیرون بیار...

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

وااااای مرسی.
خیلی باحال و خوشگل و غافلگیر کننده بود.
کلی ذوق زده شدم! :)
.
مرسی یک عالمه/
می شه ۱ اسفند درسته...؟
.
بهترین کادو و به صرفه ترین بود :)
.
خیلی ممنون :)

شیدا دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

راستی از اون جایی که ادبیات فارسی من کمی ضعیفه این جمله رو هرچی خواندم نفهمیدم :(
بابت همیشه منو در تجربه ی وبلاگ نویسی مرحوم کردی که راهت ازین ورها گم می شه‌...
.
ببشخیدا!! :) تو که می دونی من کجاها ضغف دارم خوب! :)

نگار سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://ariari.blogfa.com

خیلی شعر قشنگ بود !!!‌خیلی !!!‌

رومینا سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://poetgadfly.blogfa.com

آخ جون یه اسفندی دیگه!!!
واسه اون پست وبلاگ خودم ُ خودمم درست نمی دونستم چی دارم می نویسم. به خاطر همین حق می دم به خواننده که نفهمه چی گفتم.
شعر اول پستت خیلی دوست داشتنی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد