تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

تولدبازی - تولد بازی

  امروز درست یکسال از تولد این بلاگ می گذره. وبلاگ ها و بلاگ ها در تجربیات رمانتیک اخیرا جایی باز کردن، در حدی که باید در علوم اجتماعی برای بررسی شون بابی جدید باز بشه!

  بازی جای کوچکی نبود. بازی یک شروع بود، شروعی برق آسا و بزرگ. قدم اولین سخت ترین است(این نقل البته کلیشه ای شده ولی خب)، به هر حال بازی با قدم های بزرگی شروع کرد.

  بازی برای ما بازی کوچکی نبود. تا به این لحظه نتوانستم پستی به اندازه ای که لیاقتش را دارد آن جا بنویسم، باشد که بعدا بتوانم.

  نمی دونم، فکر کنم روز خیلی خوبی ندارم و دوران پیچیده ی جدیدی رو شروع کردم، ولی وقتی ژولیت عزیز گفت که تولد بازیه، نتونستم خوشحال نشم و به نوبه ی خودم تبریک نگم! باشد که سال ها جاودانه عمیق باشد و ثابت قلب ها.

  به عنوان شاهدی برای بحث تجربه های خاص وبلاگی در روابط انسانی، باید به راز اشاره کنم و همچنین کامنت بازی های خاص خودم با ذوزنقه که مشابهی رو براش هنوز نیافتم.

  در ضمن ایده ی وجود این پست رو هم ژولیت داد. اینم واسه این که نگه کارو به اسم خودت در کردی :)

  پ.ن: جا داره این جا از نگار هم برای کمکش در تحکیم کنیه ی ژولیت تشکر کنم (ژولیت گفت که اینو دزدیدی گذاشتی تو وبلاگت!)

  این کیک رو هم از راز دزدیدم گذاشتم این جا :)

نظرات 6 + ارسال نظر

مرسی که نقل منبع(؟) کردی!
ای کیکه ۶ تا شمع داره بازی تازه ۱ ساله شده...

وبلاگتون به هر حال هنوز خیلی خوبه با اینکه ماهی یکی دو دفعه بیشتر آپش نمیکنین!!!
تولدش مبارک!!

سینا شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

ببخشید موقعی که داشتم می دزدیدم نگاه نکردم به تعداد شمع هاش ! :)

شیدا یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 01:27 ب.ظ

این نیز می گذرد . . .
مبارک .

شیدا یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 04:40 ب.ظ http://sara8000.persianblog.ir

اون شیدا من نیستم یکیه که به اسم من کامنت داده.
و من می دونم که از قصد داده.
و واقعا نمی دونم چه مصداقی می تونم برای همچین آدم هایی پیدا کنم.
فقط ترجیح که می دهم که به این همه ناراحتی خودم این یکی رو دیگه اضافه نکنم.
چون اصلا ارزش نداره برام.

شیدا یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://sara8000.persianblog.ir

ببخش چون خیلی عصبانی بودم...
.
خیلی مرسی.
ببخشید که چند روزی نبودم چون تو اتاقم موش آمده بود من جرات نداشتم بیایم اینجا که بیام اینترنت! :)
.
به روز نکردم... اما انتظار داشتم که حرفاتو بشنوم...
.
می تونی کامنت خصوصی بدی من تایید نمی کنم... فقط می خواستم حرفاتو بشنوم...نه حتما درباره ی پستم.
همین.

نگار یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://ariari.blogfa.com

هه !‌
به به !‌معروف شدم !!!‌
چه جالببب‌!:دیییی !!‌
من ندزدیم !!!!‌تخصیر من نیست‌!‌من دستم کجه !!! خودش میاد !!!‌
:دی !
خودش ذوق کرده بود با این لقب‌! منم هی گفتم بچم ذوق مرگ شه !
هیه‌!‌تفلد وبلاگتم مبارک‌!‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد