تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

مسابقه

  مسابقه چیزی هستش که از امتحان هم می تونه بدتر باشه- البته اگر به نتیجه ی اون مسابقه فکر کنی نیاز داری. المپیاد ها و کنکور رو هرگز نتونستم اون جوری که باید دوست داشته باشم. از همشون هم فرار کردم آخر و از دستشون راحت شدم.

  دیروز نسخه ای از یک مسابقه ی برنامه نویسی رو داشتم که چیزی حدود ۲ هفته داشتم براش آماده می شدم. با تمام شور و حالی که به من داد امروز از فکر کردم ازش خسته شدم...

  سرود ملی داره پخش می شه و من دارم نصف ایستاده تایپ می کنم. الان تو فکر ثبت نام یک دوره ی آن لاین هم افتادم این جوری می تونم یادگیری آن لاین یک درس رو امتحان کنم شاید در آینده این تجربه لازم بشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 8 اسفند 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://360.yahoo.com/profile-WyfBEy88fqo2TB8AeS.zr9J1Cp8zQzOQHgD

المپیاد اونقدرام بد نیست!فقط زحمت زیادی می خواد!مسابقه و کنکورم همینطورن
ولی خوب آدم باید یکیشو انتخاب کنه و تا آخر بره.اونوقت شاید همین مسابقه هم که به نوعی بی ارزش میدونیشو مقایسش می کنی تو الویت اولت قرار بگیره...البته من خودم شخصا هنوز به هیچ کدوم از اینا نرسیدم و به عبارتی از دور دستی بر آتش دارم!!:D

شیدا جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://sara8000.persianblog.ir

ببخشید.
یک چیزی شده چند روزی هیچی رو از من دل نگیر.

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد