تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

Concept

  دیروز دوستی گفت به آن چه مرده دست نزن. گفتم از این که حیات در جریان است.


  صدای فرهاد نظاره می کند، با نگاهی درد کشیده:

 

  تو هم با من نبودی، آن که ذات درد را.... باید صدا باشد

  و یا حتی، چنان هم سفره ی شب، باید از جنس من و عشق... خدا باشد.

 

  جنگ های نمادین گاهی بد نیستند. با این که آدم ها را از سادگی خارج می کنند، قدرت تاویل به ما می دهند. به تاویل در شهود نیاز است، گرچه شهود ریاضی باشد، و عقل به شهود نیاز دارد و شهود به طوفان مغز.


  آرامش در تنش ها معنی دارد. بودن در نیستی. اوجی لازم نیست در کار باشد، فقط خیالاتی ها اوج می خواهند.


  تصنع از مال من نیست. جعل زدن مارک ها فایده ای برایم ندارد. ترجیح می دهم با لباس ها بازی کنم تا بخرمشان، این قدر بازی های متفاوت که خالی بودن تمام شان برایم رو شود! بازی های واقعی.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.elhaam60.blogsky.com

سلام
وب جالبی داری خیلی خوشم اومد.
یه سر به منم بزنی خوشحال میشم.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد