تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

نامه ای قدیمی

  سکوت زهر است برای تشنه ها.
 
  ستایش می کنمش. سکوت بعدی درد گونه دارد برایم..
 
  سپاسگذارم.

  این درد پتانسیلی آرامش وار دارد. این مرگ حیات محدود دارد. این خواب بیداری دارد، بیداری خواب را می خواهد.

  صداقت... صداقت را می پرستم. باشد، صداقت هم باید درست استفاده شود.

 من نه عاشقم نه عاقل، نه غافلم نه هشیار، گرچه بالقوه همه ی آن ها هستم

مردم به خرافه نامه در جمکران می اندازند، من هم خرافه ام ارسال نامه ای شد به تک معلم و استاد

 سهمم زیاد نبوده و نیست، عزمم زیاد بوده و هست، امیدوارم که باشد

پس نوشت: اندکی قبل نوشته بودمش. الان که دیدم باورم نمی شد من نوشته باشمش. نه این که خوب باشد ها...
نظرات 1 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://stripped.blogsky.com

سلام چه خوبه گاهی آدم ببینه قبلا چی مینوشته و یا چی براش مهم بوده.

من و آخرین متن ۸۷ منتظر تو هستیم ... سال خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد