تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

You, three simple letters

It's amazing that you still come here... I am curious to know what you are looking for... the girl who claimed "I can only say 'I go to school everyday by bus' can now read and understand me to realize I called her dad, such a great professor of our time, some "political science dude". I'm sure she doesn't give a damn but still

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 04:33 ق.ظ

.....

کاشی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

ایمیل رو جواب دادم. اما دلیلی ندیدم که دیگه ادامه ای پیدا کنه این حرف ها. ببینید آقا من نمی دونم چه چیزایی از من به شما رسید ممکنه بعضی از اون ها رو اصلا من ننوشته باشم و کسی از جانب من داده.
من بلاگ رو حذف کردم تا این مشکل حل شه. و لطف کردم و اومدم یک کامنت هم در جواب شما دادم تا ابهامی باقی نمونه. و تمومش کنید.
یک بارم بهتون گفتم من ازدواج کردم. و تمام چیزهایی که شما اینجا یا در ایمیل برای من می نویسید خونده می شه. پس لطف کنید و قبل از اینکه خدایی نکرده توهینی پیش بیاد از جانب کسی تمومش کنید.موفق باشید.خدانگهدار.

. یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

ببین آقا پسر
کم کم داری صبرمو تموم می کنی. برو هر کتابی می خوای بنویس. اما کافیه اسمی از خانم من توش باشه اون وقت مجبور می شیم ما با هم مسئله ی حقوقی حل کنیم!
در ضمن اگه خواستی زنگ بزنی بزن چون من جوابتو می دم.
برو به درس و مشقت برس.
از این به بعدم ایمیل بزنی فقط من می خونم.
پس بهتره بری دنبال زندگیت.

به همسر شیدا:

ممنون که مردی خودت رو با تهدید کردن من در وبلاگم ثابت کردی و غیرتت نسبت به زنت.

ازین به بعد بیشتر مواظب زنت باش چون قرار نبود به من ایمیل بزنه بازم ولی بازم جرات کرد این کارو بکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد