تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

کمد خاطرات

من کمدی دارم توی کمدهام به اسم کمد خاطرات. تو این کمد هر چیزی که می تونه برام خاطره ای(خوب یا بد یا هیچ کدوم) داشته باشه رو میذارم. از زمان تولدم تا به حال چیزهای مختلفی از هر سال زندگیم و هر دوران و تفکرات و خیالاتم توشه. حتّی به نظر خودم از هر دفترچه خاطراتی بهتره(البته برای خودم که می فهممشون). البته توش کاغذ های زیادی که به عنوان خاطرات پراکنده نوشته شدن هم وجود داره. این کمد جاش بالاترین و دور دسترین کمد منه. می دونی از رفتن سراغ این کمد زیاد خوشم نمیاد. شاید هم می ترسم، نمی دونم... امّا می دونی چرا حس خوبی برای سراغ این کمد رفتن ندارم؟ هر بار که می رم توش، نمی تونم تو خاطراتم غرق نشم... زمانی که تو خاطراتم غرق می شم ذهنم محور فکر کردنش، احساس کردنش، اهدافش و همه چیش می ره تو گذشته و بعد که از خاطره میام بیرون خود آگاهم توش می مونه و تا چند ساعتی برای انطباق با زمان حال مشکل دارم. اغلب این اوقات سعی می کنم بخوابم تا حسمو گم کنم. جالب اینه که امروز هم که دارم اتاقمو خونه تکونی می کنم قراره سراغ اون کمد برم. البته این کارو گذاشتم برای شب که بعدش سریع بخوابم و زیاد دچار کنکاش تخیلی-فلسفی یا از هر نوع دیگه نشم... 
 پ.ن: این کامنتم که برای این مطلب از وبلاگ فریاد بود،‌برای خودم هم جالب در اومد. فکر نمی کردم زمانی فرا برسه که راجع به این موضوع خودم هم فکر کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
anouymos جمعه 28 مهر 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.aliamirmoayed.com

ok!

آوای آرزو جمعه 28 مهر 1385 ساعت 05:53 ب.ظ http://prancess12.blogfa.com

سلام وبلاگه جالبی دارین امیدوارم موفق باشین و وبلاگتون
جالبتر هم بشه خیلی جالبه که خاطراتو می نویسی خوشحال
می شم به وبلاگه من هم سر بزنین و نظر بدین

شیدا دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://sara8000.persianblog.com

همیشه سخته بوده تطابق گذشته با اتفاقات و دغدغه های حال.


یک جایی یک جمله ی جالبی خواندم: تنها چیزی که در همه ی انسان ها ثابت است اصل تغییر است.......
منتظرتان هستم...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد