تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

یونیسف و فوتبالیست ها

اخیرا یونیسف آلبومی منتشر کرده که توش این فوتبالیست ها خوندن:
زیدان-بیرهوف-داویدز-کالون-رونالدو-... البته تصویر نداره! فقط 4 تا Track صوتی هستش! این بسته ی جالب رو من برای روز پدر به عنوان هدیه برای پدرم خریدم. اسم این آلبوم What a happy day هستش. در آمدش هم به نفع حقوق کودکان صرف میشه.
به نظر شما این حرکت های فانتزی خوب هستن؟ به نظر من بد نیستن ولی راه زیرساختی برای تامین حقوق بشر و حقوق کودکان نیستن. اگر علاوه بر این کارها می تونستن کشوری مثل عربستان رو به خاطر نپرداختن به حقوق زنان تحریم اقتصادی کنن یا چین رو به خاطر فیلترینگ اینترنت تحریم اینترنت کنن یا همچین کارایی بهتر بود... البته این کارها بعیده انجام بشن چون مثلا آمریکا با چین مناسبات اقتصادی داره و به چنین قطعنامه ای رای نخواهد داد!
خوب پس با توجه به وضعیت موجود شما بهترین راه رو برای زیرساختی شدن فعالیت سازمان هایی مثل یونیسف رو چی میدونید؟ ادامه روند فعلی خوبه؟ چطوری یونیسف می تونه به قانون اساسی کشورهای دیگه وارد بشه؟ نظر شما چیه؟

پ.ن: من فکر می کردم تو جاهای مثل کانادا یونیسف میاد پدر مادر های خاطی رو دستگیر میکنه در حالی که اشتباه می کردم این کار یونیسف نیست بلکه پلیس این کارو می کنه و با اونا عین مجرم قضایی برخورد می کنن! این نمونه ای از ورود امثال یونیسف در قانون اساسی کشورهاست.
پ.ن 2: اگر دوست دارید چیزهای فانتزی یونیسف به نفع کودکان رو بخرین(مثل کارت پستال، این جور بسته ها، کتاب قصه و...) می تونید به نشر باغ توی خیابون ولیعصر نرسیده به تجریش رو به روی پمپ بنزین(کمی جلوتر از باغ فردوس) بخرین. اونجا تنها نمایندگی رسمی یونیسف هستش که من میشناسم!


نظرات 7 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 18 مرداد 1385 ساعت 02:42 ب.ظ http://etefag.blogfa.com

می‌دونی اساس یونیسف و سازمان ملل غلطه!
سازمان ملل در حقیقت چی کار می‌کنه؟
یا اصلا بهتر بگم این یونیسف چی کار می‌کنه؟اینهمه بچه توی دنیا دارن به خاطر یه مشت چرندیات له می‌شن ولی کی به کیه!در نهااااااااایت فوقش می‌یان یه بیانیه می‌دن اونو محکوم می‌کنن.تا یه هفته هم همهجا جار می‌زنن اما بعدش همه‌چی مثل سابق می‌شه .
این قضیه فقط تو کانادا نیست توی خیلی از کشورا اجرا می‌شه.(راستی کانادا رو نوشتی کاندا؟من بد خوندم و شما درست نوشتی یا من درست خوندم)ولی اینم بد نیست ولی خیلی هم درست نیست قبول دارین؟آخه اینجوری احترام چی می‌شه؟
بابااااااااااا وقتی عربستان اینهمه سود داره برای آمریکا جفتشون مرض دارن به کار هم کار داشته باشن.

دیگه خیلی کادوی جالبی گرفتین!(بابای من اصلا فوتبال دوست نداره)


راجع به پست قبلی خب ماها توی خلا ایجاد نمی‌شیم(منظورم شکل گیری شخصیتمون هستش) وقتی می‌گن(در دین ) که فلان کاری مثلا در دوران بارداری صورت بگیره حتما روی جنین اثر می‌ذاره خب دیگه پس می‌فهمیم صدای وجودی ما ناشی از خیلی چیزاست!خود به خود ایجاد نشده به نوعی همون رفلکس هستش(بازگشت صدا)صدای از اونچه که وجودمون اونو شنیده


با تبادل لینک موافقین؟هرچند می‌دونم خیلی سبک کاری من وشما متفاوته

سونیا چهارشنبه 18 مرداد 1385 ساعت 09:08 ب.ظ http://etefag.blogfa.com

والا چی بگم.اینجوری که شما گفتی.
انگار راجع به دستمال کاغذی صحبت می‌کنین...
من معمولا وقتی به کسی این پیشنهاد رو می دم که بخوام مدام وبلاگش رو بخونم.و در ضمن هیچ گربه‌ای هم در راه رضای خدا که موش نمی‌گیره در نتیجه می‌خوام اونم تو وبلاگش لینک منو بذاره که خب یه فیضی هم ببریم.
ولی در هر صورت من قرار نیست هوارتا لینک بذارم کنار وبلاگم(چون حجم قالب می‌ره بالا)
اوکی؟

سونیا پنج‌شنبه 19 مرداد 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://etefag.blogfa.com

ممنون منم گذاشتم.

Ehsan Maleki پنج‌شنبه 19 مرداد 1385 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.emaleki.com/

Salam agha!

سپیده پنج‌شنبه 19 مرداد 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://princess-sepideh.persianblog.com

خیلی هنر می کرد سازمان ملل این جنگو تموم می کرد.. یونیسف فعلا باید جسد بچه ها رو از تو کوچه ها جمع کنه!
اینا به درد عمه شون می خوره!

یه نفر شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 10:06 ق.ظ

اولا من این خبر رو چند سال پیش از یه استاد جامعه شناسی شنیدم و همه ی افراد حاضر در اون جمع صحت انجام چنین آزمایشی در کانادا قبول نداشتن ولی ایشون گفتن : از نظر مجوز شکل داشته ولی حتی اون گروه چنین پیش بینی رو مطرح نکرده و در واقع یک جنایت مثل صدها جنایت دیگری بوده که بارها در آزمایشگاههای مختلف رخ داده وبه همین دلیل سعی بر جلوگیری از انتشار این آزمایش شده.
دوما در هر صورت من باید مطلب بالا و اینکه شخصا از صحت این آزمایش اطمینان ندارم رو زیر نظر قبلی ذکر می کردم که از بابت این اشتباه سهوی عذر می خوام
سوما شما که اینقدر ادعای منطقی بودن دارین به این راحتی فردی رو لاف زن خطاب می کنی و در ادامه هر چی خواستی نثارش میکنی و ناشناس بودن رو دلیل کافی میدونی تا فرضیه ی غیر منطقی ات رو جلو ببری
چهارم فکر نمی کنم هر کسی حق داشته باشه به راحتی در مورد آدم بودن یا نبودن بقیه نظر بده

سینا-خودم شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 11:22 ق.ظ http://teshne.blogsky.com

به یه نفر:
در موارد اول و دوم حرفی ندارم صرفا ممنون خواهم شد اگر اسم آن استاد جامعه شناسی را بفرمایید ما هم ایشان را بشناسیم.
سوما بنده از صفتی که بر شما وارد کرده ام عذر می خواهم اما از دست اینجور اظهار نظرهای غیرعلمی ناراحتم و گمان می برم شما یکی از اطرافیان من باشی که می دانم بسیار لاف زن است. پس بد نیست حداقل برای جلوگیری از سوء تفاهم هم که شده اسمی، ایمیلی، آدرس وبی چیزی از خودت به جا بگذاری.
من هم هر چی خواستم نثار شما نکردم بلکه هر چیزی که از آن آدم دور و بری ام می دانم نثار او کردم.
در مرود چهارم کاملا با شما موافقم اما شما هم می توانید نسبی به قضیه نگاه کنید. یعنی مثلا شما از دید من آدم نباشی و من از دید شما!
به هر صورت اگر توهینی شده پوزش مرا بپذیرید ولی خواهشمندم از بار بعدی با نشانه ای از خود نظر بدهید که اگر سوء تفاهمی به وجود آمده دیگر به وجود نیاید.
در ضمن بد نیست سعی کنید حرف هایتان همیشه در مقابل دو پرسش "از کجا معلوم؟" و "چرا؟" محکم باشند و حرف هایتان مستند و با دلیل و در صورت وجود ارجاع باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد