تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

این روزا

 خب ازین نوع نوشتار که توش یکی به دوستاش از طریق وبلاگش خبر بده بدم میاد، اما علی رقم میلم به دلیل نبود وقت اعلام زنده بودنم رو اینجا می نویسم و همه ی کسایی رو که نمی تونن منو ببینن به وبلاگم ارجاع میدم(امیدوارم کسی فکر نکنه دارم کلاس میذارم، افتضاح سرم شلوغه، برنامه ی تابستونم رو که عقب افتاده باید تاا آخر این هفته تموم کنم و اونم خوندن ۷ فصل دیگه از یه کتاب ترکیبیات هستش...).

 مهر شورع شد آخر سر، امروز اول مهره، اگه ساعت نوشتن این مطلب رو بخونید باید جالب باشه چون الان باید مدرسه باشم مثلا... اما دلیل داره. کلاسای ما هنوز ساختش تموم نشده و ما فردا و پس فردا تعطیلیم(جونمی جون! برنامه ی ناتموم رو به اتمام می رسونم سریع تر!).

 الان هم از مدرسه زدم بیرون(می تونستیم وای سیم الافی با سرویس برگردیدم، اما من می خواستم یه سر به کافی نت بزنم و یه دوری هم تو میدون انقلاب بزنم و دنبال یه کتاب هم بگردم، به این دلیل علی رقم گیر دادن دوستم نرفتم خونشون با هم ترکیبیات بخونیم و اومدم این جا که الان هستم. راستی خط تلفن کامپیوتر خونمون فعلا قطعه(قبضش نیومده، باید برم بگیرم از مخابرات سر خیابون دربند که از خونمون ده دقیقه راهه!). من هم فعلا دارم از عمد(با عرض پوزش) گشاد بازی در میارم تا یه مدتی از اینترنت به دور باشم و مثل آدم برای برنامه هام تلاش کنم...

 به هر صورت همه ی دوستان مجازی و غیر مجازی که مدتی منو ندیدین، تا مدتی طولانی از حضور درست و حسابی ناتوانم، علی رقم میل شخصی خودم... امیدوارم منو ببخشید و درک کنید که از کم لطفی نیست، از ناتوانی هستش.

 پ.ن:همون طوری که بدم میومد متنم شبیه چت شد، اما خب فعلا چاره ی دیگه ای ندارم. اگر متنم حوصله بر شده امیدوارم خمیازه نکشیده باشید...

 پ.ن ۲: فعلا تا اطلاع ثانوی هفته ای-دو هفته ای یکبار زودتر آن نمی شم... پس رو توان من چندان حسابی باز نکنید...

نظرات 5 + ارسال نظر
دیدار شنبه 1 مهر 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://didar91hm.blogfa.com

سلام
من را که یادتون است من دیدار هستم وای ببخشید دوبار متنم مثل چت شد نه ولی من اهل این حرف ها نیستم خوشحالم الان که تازه از مدرسه آمدم اول سوراغ کامیوتر و اینترنت آمدم تا ببینم که شما بلاخره آمدید یا نه خوب باز بخاطر این متن جالب که ما بچه مدرسهی ها بیشتر میفهمیم .
خوب شما حتما این را دو هفته بعد می خونید ولی باید بخاطر دو چیز به شما تبریک بگم یک ماه مبارک رمضان ان شاالله ماه ر از برکت برای شما و خانواده باشد دوم بخاطر سال تحصیلی
و امیدوارم که سال خوبی را داشته باشید . دیگه حرفی ندارم ولی امیدوارم به ستی که تا چند لحظهی دیگر آ ن می کنم سر بزنید موفق باشید

اتابک شنبه 1 مهر 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://internazionale_milan.persianblog.com

اینتر فک کنم این سه شنبه با بایرن تو سن سیرو بازی داره.
در ضمن من که همیشه می بینمت پس دلم برات تنگ نمیشه.

فیامتا یکشنبه 2 مهر 1385 ساعت 04:10 ب.ظ http://partgah2.blogfa.com

بابا دست مارم بگیر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 12:39 ب.ظ

http://www.safetyed.org/help/kids.html

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 12:40 ب.ظ

http://troubledwith.com/stellent/groups/public/%5C@fotf_troubledwith/documents/articles/twi_013930.cfm?channel=Parenting%20Teens&topic=Internet%20Concerns&sssct=Life%20Applications

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد