تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

دلتنگی

  عجیبه... چه زود دلم برای بعضی ها تنگ می شه... چند ساعت بعد از این که آخرین اثر رو ازشون می بینم احساس می کنم جاشون خالیه... شاید بیش از حد به حضورشون عادت کردم.

  چشم فرداها به راهه، راه سختی مانده در پیش...

  هر چه خوبست باشد که بر ما باشد.

  پ.ن: بعد از این که ساختار ساختگی پست به اسم کامنت رو تجربه کردم، حالا فرمت جعلی کامنت در قالب پست را می آغازم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 06:40 ق.ظ

waterloo collegiate institute

شرکت نرم افزاری بیگ روبو Big Robo چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 02:03 ب.ظ http://blog.bigrobo.com

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo. com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 03:55 ق.ظ

حالا اینو هیچ وقت بهت نگفتم، دیگه خودت مجبورم کردی بهت بگم، حتی صادقانه می گم، نمی خواستم بهت بگم: بارها خوابت رو دیدم... خدا خودش این سفر رو به خیر کنه. دیگه گفتنش خیلی مبتذل شده، ولی خب دوست دارم، حتی اگر این دفعه بخوای کلا منو خارج از هر چارچوب عقلانی ای ببینی و بندازی دور... آب از سرم بارها گذشته خانم کاشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 04:01 ق.ظ

تولّد تو:)
الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست
اعداد
پیش از تولّد تو به صف ایستادند
تا راز زاد روز تو را بدانند
دست های من
برای جستجوی تو پیدا شدند
دهانم
کشفِ دهانِ توست.

ای کاشفِ آتش
در آسمان دلم توده برفی ست
که به خنده های تو دل بسته است.

- شمس لنگرودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد