تشنه

روز از نو روزی از نو

تشنه

روز از نو روزی از نو

کشمکش خوبی

  گویند بازگشت کنندگان را دوست دارد...

  در تکه ای می گوید: انگار هنر انسان این است که توانایی گناه کردن و به زمین آمدن را دارد... نه تنها مثل فرشتگان که ثنای الهی می گویند.

  وای ازین تنهایی سطحی، وای ازین جدایی ظاهری، وای ازین دیدگانی که می خواهم کور باشند و وای ازین مردم که هم اکنون از دل کورند.... خدایا می دانی بر روزم چه می گذرد... این آزمایش به خیر کن و مرا در این طناب بازی های روزگار در وسط قرار مده.

  در کشمکش هستم، در این دریای پرتلاطم. در دنیای پر تصادم، در این دنیای خوب بد کن. خدایا خودت این سفر برای مان به خیر کن... حالا که اکنون دیگر اتگار تنهای تنها نیستم در این سفر.

  مرغ سحر ناله سر کن... زاه شرر بار... نه به جرات هیچ کس مانند شحریان نمی خواند این را. وز نفسی خاک این توده را : پر شرر کن. و در نهایت به پایان رسان این شام تاریک را...

  ... شرح هجران: به پایان رسان.

نظرات 4 + ارسال نظر
سورنا دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://pagah.blogfa.com

از صداقتت خوشم آمد...

سورنا دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://pagah.blogfa.com

سلام!
چکار کنیم....

:دی دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

salam , bebakhshid man mikhastam webe ye nafara peida konam , male shoma oomad . age mishe lotfan begid familetoon chie ta bedoonam dorost peida kardam ya na . merC

سینا - خودم دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

به :دی

شرمنده، تا زمانی که ندونم شما کی هستید نمی تونم خودم رو معرفی کنم! ولی خب اسم من سینا هستش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد